Sunday, February 20, 2011

Tunamunaluna

I felt like playing with style and ended up drawing myself because I still need to figure out which friends of mine don't mind being caricatured.

14 comments:

Elsa said...
This comment has been removed by the author.
Elsa said...

meeeeeee pick meeeee :)
hehe this is cute

Hania said...

I love it

chengwhich said...

nice!!

Xavier Yabut said...

Great work!

Freckles said...

Great stuff!! I have the same problem. I have accidentally insulted some of my friends this way so now I still to strangers :)

Jason Scheier said...

yay!! I love this!! Who is that girl? She's as cute as a button! 0_0

Kendra Melton said...

So cute!!! I saw your new avatar on Brett's blog and wanted to get a better look, then realized I missed this post. Wonderful design! And adorable expression. so much talent. :]

Chase Standley said...

great stuff. I really like how you play with different styles

Mauricio said...

Tuna! lol, this is so good! and of course, awesome work on the rest of your stuff!

tunamunaluna said...

Thanks everyone, I really appreciate your support!!

Elsa, send me your photo. Nao.

Freckles, yeah unfortunately that happens. Even when you mean it as a compliment. I'm fascinated by really bold features, but I know that's not always appreciated when emphasized, haha

Jason, nah she's kinda silly haha.

Thank you Kendra! Just to put that out there I know I exaggerated all that haha. Let's go to that sketch thing soon.

Thank you Chase!!

Mauricio, thanks. It's nice to catch up again, and kinda fun to be in a class together. It reminds me of "inventive".

Marcelo Vignali said...

Smart! I wish I had your wisdom when I was young. Ooof, I got into so much trouble with my caricatures!

tunamunaluna said...

It was actually some of your stories that made me decide to not paint a friend, Marcelo! I'm not wiser really, I'm just stealing your wisdom haha.

Don Flores said...

I like the shapes you got going on here!